Τετάρτη 29 Φεβρουαρίου 2012

ΤΟ ΑΣΤΕΡΙ ΜΟΥ

Ένα αστέρι γεννήθηκε στον ουρανό μου,
φυτεμένο στο χαμόγελό μου
φωτεινό σαν το φεγγαρόφωτό μου!

Το αστέρι φώτισε τα όνειρά μου,
σα σπάνιο ρουμπίνι την καρδιά μου,
απλωμένο στη θάλασσα ηλιοβασίλεμά μου!

Στον ουρανό μου με μάτια ψυχής
το αστέρι κοιτώ και αναζητώ
στην αύρα σου μέσα να χαθώ!

Τα μάτια σου, αυτά ρωτώ
να μου δώσουν αυτό που αναζητώ
αγάπη, γαλήνη, ζεστασιά!

Τα χέρια σου, αυτά κρατώ
να ανοίξουν και μέσα να χαθώ
στα θεϊκά μονοπάτια να διαβώ!

Την καρδιά σου τρυφερά ρωτώ
που χτυπά σε ρυθμούς ερωτικούς
παρασέρνοντάς με σαν σύννεφο στους ουρανούς!

Αγάπη αν είναι δε γνωρίζω,
έρωτας αν είναι ούτε που ξέρω,
γεύομαι ό,τι μου δίνεις ταπεινά!

Το αστέρι μου είσαι και σου τάζω
τη φωτιά σου μέσα μου να ξεκουράζω
στις ζωγραφιές μου πάνω σε χαράζω!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου